BH Pčelar
  • Početna
  • Bosna i Hercegovina
  • Globus
  • Pčelarska praksa
  • Apiterapija
  • Portreti
  • Zanimljivosti
BH Pčelar
  • Početna
  • Bosna i Hercegovina
  • Globus
  • Pčelarska praksa
  • Apiterapija
  • Portreti
  • Zanimljivosti
BH Pčelar
Početna Globus

McDonalds na bilbordu otvorio pčelinje hotele!

prije 12 mjeseci
McDonalds na bilbordu otvorio pčelinje hotele!
Podijeli na Facebook-uPodijeli na Whatsapp-uPodijeli na Twitter-u

Bez oprašivanja pčela, bila bi ugrožena 1/3 hrane koju jedemo. Procjenjuje se da je 30% švedskih divljih pčela ugroženo, a veliki je problem što im nedostaje mjesta za život.


McDonalds u Švedskoj je nedavno oduševio svijet otvorivši pravi mali “restoran za pčele”, čime su skrenuli pažnju na veliku krizu – masovno odumiranje pčelinjih kolonija neviđenom brzinom.
Sada su to ponovo napravili stvaranjem malih “pčelinjih hotela” na poleđini bilborda.

  Šest “hotela”
Iz NORD DDB, kreativne agencije koja stoji iza McDonaldsove švedske arhitekture fokusirane na pčele, objašnjavaju da je 30% divljih pčela u zemlji ugroženo, i to uglavnom jer nemaju dovoljno mjesta za odmor.
Kompanija se stoga udružila s firmom za vanjsko oglašavanje JCDecaux kako bi poleđinu svojih bilborda pretvorila u malene “hotele”. McDonalds inače troši preko 1,8 milijardi dolara svake godine širom svijeta na oglašavanje i promocije, pokušavajući da održi sliku brižne i “zelene” kompanije.


Iako su ovi lokalizovani napori za promociju biološke raznolikosti pčela sjajni – do sada postoji šest “hotela” postavljenih na poleđini jednog bilborda, oni blijede u usporedbi sa štetom koju kompanija nanosi okolišu u cjelini.
Osim što godinama doprinosi krčenju šuma i emisijama stakleničkih plinova kroz intenzivnu potragu za mesom, živinom i proizvodima poput palminog ulja, samo 50% McDonaldsove ambalaže za goste dolazi iz održivih izvora, a dok se tek 10% restorana ove kompanije pridržava politike recikliranja.

  Velika obećanja
Međutim, oni poduzimaju korake za poboljšanje.
– Naši kupci su nam rekli da je otpad od ambalaže najvažnije ekološko pitanje s kojim bi željeli da se pozabavimo – rekla je Francheska Debiase, glavna McDonaldsova službenica za opskrbu i održivost.

Cilj kompanije je da do 2025.godine 100% potrošačke ambalaže dolazi iz obnovljivih ili certificiranih izvora.
Plemeniti ciljevi, ali hoće li ovaj fast-food div ispuniti svoja obećanja? Ili su to jednostavno simbolički gestovi dizajnirani da javnost o njima govori u pozitivnom svjetlu? Samo će vrijeme pokazati.

U međuvremenu, McDonalds u Švedskoj i JCDeaux planiraju proširiti svoj lanac “pčelinjih hotela” na ljeto 2021.

Discussion about this post

BH Pčelar

© 2020 BH Pčelar

Navigacija

  • Pretplata
  • Impressum
  • Pitanja i odgovori
  • Pošaljite svoj članak
  • Kontakt

Zapratite nas

  • Početna
  • Bosna i Hercegovina
  • Globus
  • Pčelarska praksa
  • Apiterapija
  • Portreti
  • Zanimljivosti

© 2020 BH Pčelar